woensdag 1 januari 2014

Vlaanderen Vakantieland presentatrice Saartje Vandendriessche: 'Ik ben 30 procent lesbisch"


Vlaanderen Vakantieland presentatrice Saartje Vandendriessche: 'Ik ben 30 procent lesbisch"

Terwijl Frieda Van Wijck na de laatste aflevering van ‘De Laatste Show’ wellicht even opgelucht ademhaalt, zijn de bijzitters van Woestijnvis’ first lady minder blij met het einde van het huidige seizoen van ‘De Laatste Show’.

“Ik vond het een grote eer dat ik bij Frieda mocht zitten”, zegt Saartje Vandendriessche, die ook de laatste aflevering van vanavond mag sieren.

Saartje Vandendriessche: "De praatgasten even buiten beschouwing gelaten, waren vooral de filmpjes, die de bijzitters ook mochten maken, het leukst.

We trokken bijvoorbeeld met een filmploeg naar een lesbische bijeenkomst, waar ze mijn lesbogehalte hebben berekend.

Saartje Vandendriessche: Ik zou voor dertig procent lesbisch zijn, maar dat leek me eerlijk gezegd nogal ruim genomen (lacht). Ik vond het alleszins hilarisch.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten