zondag 8 juni 2014

Evy Gruyaert: 'Het enige vlees waar ik van hou, is mannenvlees'


Evy Gruyaert: 'Het enige vlees waar ik van hou, is mannenvlees'

Op het bord van Evy Gruyaert komen geen dieren, en dat met grootouders die slager waren. Het volledige interview leest u in Nieuwsblad Magazine, wij tonen jullie alvast een blik achter de schermen van de bijhorende sexy fotoshoot.

We gaan op zoek naar het beest in jou, dus laten we maar met een smerig vraagje beginnen. Ben jij vaak zo krols als een kat?


Evy Gruyaert: (lacht) 'Ik ben geen stoeipoes. Ik ben een heel trouwe poes. En krols? Ja, gemiddeld. (verlegen lachje) Mijn sterrenbeeld is leeuw en leeuwen blijken hevige beestjes te zijn. Als ik iemand graag zie, dan is er volgens mij niets mooiers dan samen de liefde bedrijven. Ik noem het opzettelijk zo omdat je dan niet echt 'seks' hebt. Je bedrijft de liefde en dat is een heel dichte manier van samenzijn. Je kunt je niet meer wegsteken. Je bent naakt op alle vlakken.'


Er schuilt romantiek in jou.

Evy Gruyaert: 'En geen klein beetje. Ik ben een kleffe romanticus. Je kunt me niet plezieren met twee weken in een vijfsterrenhotel in Dubai, maar met huis-, tuin- en keukenromantiek. Een kleine kus in de nek, met je hand door mijn haar gaan, even op mijn poep kletsen. Alledaagse romantiek. En natuurlijk licht dimmen en kaarsjes aan.'

Je houdt van mannen met vlees aan, zei je me ooit.

Evy Gruyaert: 'Nagel op de kop. Het enige vlees waar ik van hou, is mannenvlees. Of liever: mijn man vlees. Ik wil alleen maar het vlees van mijn man. Trouwe madam, hé, ik zei het je toch? En wat het andere vlees betreft: ik vind het gewoon niet lekker, echt niet, vroeger niet en nu ook niet.


Evy Gruyaert eet dus geen vlees, maar mannenvlees, daar is ze wel voor te vinden. Verklaar u nader, Evy!

In Nieuwsblad Magazine van onlangs doet Evy Gruyaert enkele bijzondere uitspraken. We weten al langer dat de veelzijdige presentatrice niet echt gesteld is op het eten van vlees, maar over mannenvlees heeft ze een andere mening. Evy houdt wel van mannen met wat pak aan. Mannenvlees, is dan ook het enige vlees waar ze van houdt. Uiteraard enkel het lichaam van haar eigen man, want trouw is ze wel.

Evy Gruyaert populairst bij illegale boekendownloads

Sinbad, dat het internet doorzoekt naar illegale boekendownloads, haalde maar liefst 29.000 links offline.
Sinbad, een zogenaamde 'webcrawler', speurt het internet af naar illegale downloads van boeken van Vlaamse uitgevers, zijn de voorbije zomer liefst 29.000 links naar illegale Vlaamse boeken van het net gehaald. Dat meldt Boek.be.

Sinbad is een initiatief van Librius, de beheersvennootschap van de Vlaamse boekuitgevers en een zelfstandig onderdeel van Boek.be. Volgens Boek.be werden ongeveer 19.000 illegale links naar fictie en non-fictieboeken van het net geplukt, en 10.000 links naar strips. Veelal ging het om hele collecties, zoals de Nederlandse 'Boekenplank'.

Bij de non-fictie zijn Start to run en Keep running van Evy Gruyaert zeer gewild, met meer dan 2.400 links (inclusief podcasts). Andere toppers zijn de woordenboeken van Van Dale, de kookboeken van Jamie Oliver, de bekendere thrillers en detectives (Aspe, Baantjer en Mendes) of Nederlandse vertalingen van bestsellers (J.K. Rowling, Nicci French, J.R.R. Tolkien...).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten