woensdag 12 augustus 2009

Andrea Croonenberghs VRT één omroepster 14-7-2004


Andrea Croonenberghs VRT één omroepster op 14-7-2004

Die dekselse Andrea Croonenberghs: vanavond in de Duitse krimireeks 'Tatort' en tegelijk in de running om naakt in 'Playboy' te staan.

Wie Andrea Croonenberghs in levende lijve wil zien, kan haar met Sofie Van Moll en Sabien Tiels zien optreden als De Meisjes of in het theater met De Giechelstraf.

Sexy VRT omroepster Andrea Croonenberghs is genomineerd voor een blootreportage in Playboy, al wist ze dat zelf niet. 'Echt waar? Dat is een compliment. Ik ben ooit in de top tien gesukkeld van de categorie Wie zou u het liefst uit de kleren willen zien gaan? van Humo's Pop Poll.

Playboy hoeft het me niet te vragen om naakt te poseren voor een bloot fotoshoot omdat ik het nooit zou doen, maar ik ben wel vereerd dat er mensen zijn die er zich iets bij willen voorstellen om mij naakt te zien.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten